13 Eylül 2015 Pazar

Tag: Would You Rather?

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?
Seriler. Tabii eğer ana karakterini sevdiysem; Percy gibi bir karakter olursa neden tek kitap deyip de kendimi deli kategorisine sokayım ki!?

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ?

Bu soru çok bencil!! Hımm...
Kadın yazarlar. Çünkü kaliteli ve orijinal kitapların çoğunluğunun yazarının kadın olduğu gözünüze çarpmıştır. Ama şimdi Rick Riordan ya da Pierdomenico Baccalario gibi yazarları çöpe mi atmış oldum?
HAAYIIIRRR!

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, İnternet üzerinden kitap almak mı ?

Pegasus Yayınları vb. kitap fiyatlarını bayağı düşürdüğü o çıkmaz ayın son perşembesi gelirse, sanırım kitapçıya gidip 
alabilirim. Ama şimdilik internetten almak zorundayız... Ama internetten almak gittikçe daha da zevkli geliyor bana!

4- Film olan kitaplar mı dizi olan kitaplar mı ?

Film sanırım. Çünkü yabancı dizileri izlemek, en heyecanlısı bile olsa, beni sıkıyor. İlk 5 bölümü bitirebiliyorsam kendimi alkışlıyorum. :)


5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?
Haftada 5 kitap; herkes gibi. Ben çok sevdiğim bir kitap da olsa bitmesin diye günde 5 sayfa okumaya çabalayanlardan değilim. Bir kitabı ne kadar uzun zamana yayarsam o kadar az aklımda durduğunu fark ettim, bir sebebi de bu olurdu.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir eleştirmen olmak ? 
Profesyonel bir yazar. Hayal gücümü daha çok çalıştırırdı, beni daha dinç tutardı. Ve bir şeyler üretmek duygusunun bir de tutkuya dönüştüğünü düşünün... :)

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
Yeni kitaplar kesinlikle. Aynı kitabı tekrar tekrar okuyamadığım için değil; yeni fikirler, yeni dünyalar her zaman keşfedilmeye değerdir.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Burada biraz bencil oluyor ve kütüphane diyorum çünkü kitap satıcısı olursam, her kitabı bulamam ama kütüphanede baskısı tükenmişten yasaklanmışa kadar her tür kitabı bulabilirim.
Yani müşteriler, umrumda değilsiniz!
9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? 
Favori türüm haricinde diğer türler. Çünkü ben asla sürekli aynı türü okuyan biri olmadım; denedim ki bu da beni bir süre oyaladı ama sonunda kitaptan soğutmaktan başka bir işe yaramadı.
10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa 
sadece e-kitap okumak mı ?

Fiziksel elbette! O sayfaları çevirirkenki hışırtıyı duymalıyım, ilerlediğimi hissetmeliyim. Radyasyon saçan boş bir ekrana bakark kitap mı okunurmuş?

Bu tag de bu kadar. 
Sonra görüşürüz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder