18 Eylül 2015 Cuma

Gizemli Orman ve Esrarengiz Bahçe ile İlk Deneyim


     Şu büyükler için boyama kitaplarını biliyorsunuz değil mi? İşte Esrarengiz Bahçe'yi annem yıllar önce almıştı ama üşengeçlikten bırakmıştım. Doğru düzgün başlayamamıştım bile! Dünya üzerinde de onları sabırla boyayabilecek birinin varlığı bana biraz da olsa inanılmaz geliyordu. Ama insanız işte, ne yaparsın? Yapmadan bir şeyi tam olarak anlayamıyoruz.
Kardeşim, İstanbul TDV Kitap Fuarı'nda Gizemli Orman'ı almış. Başladım,
bırakamadım!
Gizemli Orman çok daha güzel geldi bana. Orada daha yoğun olarak tek figürler -yalnızca hayvan gibi- vardı. Tüm sayfa dolusu çiçek boyamak bana biraz sıkıcı gelmişti zaten.

Bunlar da kendi çapımızda birazcık yapmaya çalıştığımız şeyler:

   İlk boyadığım çizim buydu ama şu fotoğraf makinesi yok mu...
Işığını bir türlü ayarlayamıyorum. Grrrr..
:D
Bundan sonra internetten yapılmışlara baktım ve ehem ehem...
Kendimizi kimseyle karşılaştırmamalıyız ama değil mi? :)



Durmadan çiçek boyamak hoşuma gitmiyor; bunu ilk burada keşfettim. Uzun çizgiler boyamak beni daha çok rahatlatıyor. Siz ne boyamayı seversiniz?










Ama bu diğerlerine nazaran biraz daha güzel olmuş gibi?

Boyuyor musunuz, boyamıyor musunuz, neleri seviyorsunuz; yorum atmayı unutmayın. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder