31 Ocak 2016 Pazar

DEX Alışverişi

Arkadaşlar, biliyorsunuz ki... 
Okuoku'da Dex Yayınları 9,90'dı! 
Evvet! Tabii ki de bunu kaçırmadık. (İnşallah kaçırmamışsınızdır çünkü indirim bitti.) Normal zamanlarda bu kadar fantastik üst üste okumuyorum, okunması da tavsiye edilmez zaten. Ama sevgili Okuokucuğum'u kıramadım! <3 Zamanla; teker teker, yavaştan okumayı düşünüyorum.



DUBLIN CADDESİ - Samantha Young
 Başlangıcı, çok sevilen naçizane Dublin Caddesi ile yapıyorum. Dublin Caddesi'ni bilmeyenler varsa, kapağı böyle değil; eee...                                  kötü, öğk, pis, kaka! :D                                                                                Arkadaşlar, bu tarz görüntülere bakmanın insan hafızasını zayıflattığını söylememe bile gerek yok, ispatlanalı yıllar oldu, kaldı ki Müslümanlar olarak bunu teee öncesinde zaten biliyorduk. Böyle kapak tasarlamanın neresi güzel, bakınca zevk mi alıyorlar acaba?! Çok terbiyesizce.

 Okudum, övüldüğü kadar da müthişti. Çok iyiydi. Ama atlanacak kısımları vardı. 
Ana karakterine bayıldım, onda gerçekten kendimi buldum. Sonunda ''karakterde kendini bulma''nın nasıl bir şey olduğunu anlamış bulunuyorum! :) 
5/5


 Diğerlerini yazmaya gerek yok, zaten bir tek Dublin'i okudum. Bu kitapları da okumayan bir tek ben kaldım galiba, acımı paylaşan biri varsa oralarda bir yerde, bana ses veriiinn! Yalnız olmadığımı bilmek güzel olurdu, 
Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder