21 Ocak 2016 Perşembe

5. Dalga'yı Bitirince

Arkadaşlar, az önce 5. Dalga'yı bitirdim.
Evet.
    O 5. Dalga'dan bahsediyorum. Hani şu sevgili Rick amcamızın yazdığı.
Okurken fikirlerine ve zekasına aşık olduğum, yazdıklarında kendimi bulduğum(ilk defa bu kadar iyi bir şekilde) potansiyel can ciğer kuzu sarması adayım Rick amca, kitabın sonunda beni(ve tahmin ediyorum ki sizleri de) sırtımdan bıçakladı.  -_-

Cidden o son neydi ya? Tamam, ikinci kitabı olabilir(o kadar iyi olmadığını söylüyorlar, biz ne yapacağız?!) ama o nedir ya, şaka yapıyorsun. Şu an kafamdaki teori sayısını üslü sayılarla bile anlatamam sanırım. O kadar son okuyup tecrübe kazanmış insanlarız fakat bu nedir, bu nediir?
Rick amca sen ne yaptın? Sen nereden geldin? Sen gerçekten insan mısın? Bunu gerçekten bir insan mı yazdı? (Kızıl Yükseliş'de bile bu kadar etkilenmemiştim.)
Neden? Neden? Nedeeennnn?
Nayııırrrr! Nolamaaaazzzz!!!
***
Biraz sakinleştikten sonra: Eee... öncelikle... bu saçma yazıyı neden yazdığımı bilmiyorum, sadece unutun, bunun için özür dilerim. Neyse, yorumu da gelecek zaten. Ama şu an yazabileceğimi zannetmiyorum yoksa burası bir spoiler bloguna dönecek.

Yarın karneler alınıyor ve sonra... TATİİİLLL!!! Eveeettt!!
Oh, biraz rahatladım.


Sanırım bu hayatımda yazıp yazabileceğim en saçma şeydi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder