24 Ocak 2016 Pazar

Şarkılardan Türkülerden-4: SIA

Sia'yı biliyorsunuz ama ben daha yeni dinlediğim o güzel şarkıların ona ait olduğunu fark edebilmiş biri olarak... ehem ehem...
Neyse. Annem bile beğendiyse herkes beğenir diye düşündüm ve o kadar çok dinliyorum ki yazmasam olmazdı.
Kendi sevdiğim sırayla onları buraya koyacağım. Sizin için de belki nostaljik bir şeyler olmuş olur. :)

Sia Severler ve Sia Destekleyenler Kurulu'nun Çok Gizli ve Özel Konsey Toplantısı'nda uzun uzadıya konuşulan ve zorlukla sıralanabilen ve işte -o merakla beklenen sıralama geliyor!
Karşınızda Sia ve şarkıları! 

Bu benim Sia ile tanıştığım şarkı. Benim için o kadar özel ki... Gerisini siz dinleyin ama kalp rahatsızlığı olanlar yanlarına ilaçlarını da alsınlar. Malum kalbinize ulaşıp onun pır pır uçmasına neden oluyor. (Tamam tamam sustum.)
1. Chandelier
(Not: Kız çıplak değil. Bilmeyenler varsa...)

Tabii ki de ikinci olarak... annemin hayranlığını kazanan, benim göz nurum, yorulduğumuzda bizi dinlendiren, aynı şarkılardan sıkıldığımızda kulağımızı okşayıp içimizi açan... alkışlarla- BIRD SET FREE GELİYOR!
2.Bird Set Free


3. Elastic Heart


4. olarak da daha çıkalı 1 hafta olmamasına rağmen yine gönüllerimizde taht kuran... -arkışlarınızla-UNSTOPPABLE GELİYOR!
4. Unstoppable

5. Reaper

Şimdi de en çok detone olduğu belki de kendini en çok yıprattığı şarkı geliyor.
6. Alive

7. Fire Meet Gasoline
Artık dinlemekten bıktığım bir şarkıdır kendileri.

*BONUS*
California Dreaming
Bunu nereye koyacağımı gerçekten bulamadım. Hala da filmini izlememiş olmanın verdiği o sıkıntı omuzlarımdadır...

Bunları dizmek de kitap sıralamak kadar zordu. Belki kitap sıralamanın zorluğunun ee... çeyreği kadar felan. Neyse, zordu işte. Dinleyin bakalım. :) Daha Cheap Trills var, Titanium var... Ama uğraşacak adam yok işte! Yoruldum.
Yakında tekrar grüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder