3 Şubat 2016 Çarşamba

Kocan Kadar Konuş

Uzun zamandır ilk defa Türk filmi izlemiş olarak karşınızdayım. Kitabını okuyacağım diye hep bekletmiştim, sonunda okumayacağıma karar verip gecenin 1'inde açıp izledim.
Kocan Kadar Konuş
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Hikaye: Şebnem Burcuoğlu
Başkarakterler: Ezgi Mola, Murat Yıldırım
Tür: Romantik-komedi
2015, Türkiye.

Spoiler İçerir!

Film çok eğlenceliydi. Beklediğimden çok daha iyiydi, hatta bazı kısımlarda kahkaha atıyorsunuz, (tabii gece izlemezseniz daha rahat edebilirsiniz.) 
Ayrıca psikolojiyi iyi yansıttığını düşünüyorum, yani; yıllarca kızın üzerinde ''evlen evlen'' diye baskı kurulmuş, sonucunda beyin bunu bir şekilde dışarı atmak isteyecektir. Bu bakımdan gerçekten iyiydi, diğer yapımlara göre. 
Fakat o kitaplıklara dikkat ettiniz değil mi? O ne?! Bildiğiniz Dex reklamıydı ya! Saplantı'yı, Küller'i alıp alt alta koymuşlar, bari uzak koyun da anlamayalım! Üç tane kitaplığı var ve ağzına kadar Dex kitaplarıyla dolu. Kaldı ki Dex'in tüm kitapları da üç rafı geçmez. Neyse, söylenecek çok söz var ama burayı göz ardı edelim en iyisi.
Bir de sonuna takıldım sanırım. Erkekler, uzmanlık alanıma girmiyor ama kız gitti, o kadar yalvardı, adam yüzüne bile bakmadı; sonra öpünce hemen barıştılar. *_* ??? Neyse, buna da neyse.
Onun dışında, batı kültürünün biraz fazla verildiğini düşünüyorum; bunun en göze çarpan kısımlarından biri düğündeki danslardı. Umarım yanlış biliyorumdur ama ben öyle dansı ülkemizde hiç görmedim. Gören bilen varsa lütfen yazsın.
Eee... şöyle bir baktım da, sanırım sadece kötü kısımlarını ele almışım? O zaman biraz da şunlardan bahsedelim; Efsun'un kameraya karşı konuşmaları, yaptığı o ince espriler genel olarak herkesin hoşuna gitmemiştir, ama ben bayıldım! Orijinallik bu kadar iyi verilemezdi. Çünkü filmlerde doğallığı sağlamak amacıyla asla kamerayla göz göze gelinmez fakat burada da doğallığı sağlamış gibiydi. Çok daha hoştu. 
Bu kadar yeter. Zaten hepiniz izlemişsinizdir. Sona kalanlardan biri de bendim, bu açığı da kapatmış oldum. Kitaplardaki gibi 5 üzerinden puan vermek gerekirse; 3,5-4 falan verirdim sanırım. 
İyi seyirler! Sonra görüşürüüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder