27 Ocak 2016 Çarşamba

Babil Alışverişi

Babil.com'un diğer sitelere göre biraz daha pahalı olduğunu biliyorsunuz, bizim işimiz de kuruşlarla olduğu için daha önce hiç Babil'den alışveriş yapmamıştım. Ama indirime girmiş ve Ocak sonuna kadar devam edecekmiş. Gerçekten hızlı ve kaliteli bir şekilde elime ulaştı. Gerçi, kolinin kartonu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, elimle bile yırtabiliyordum. 


Sonunda Sissoylu'ma kavuştum! Yess! Bu kitabı ilk Nihan ablanın kanalında görmüştüm, daha sonra diğer bloggerlarda bunu övgü yağmuruna tutunca dayanamadım; her kitapsever gibi. Daha öncesinde Brandon abimin Steelheart'ını okumuştum ama (açıkçası oradaki bilimkurgu biraz fazlaydı) bunu çok daha müthiş olduğunu söylediler. Brandon Sanderson'ın kendini gösterdiği kitabıymış. Göreceğiz bakalım... :)


 İsmail Bilgin'i ''Sarıkamış-Beyaz Hüzün'' adlı kitabından biliyorsunuzdur. Okumayanlar varsa, ne yapın ne edin, okuyun şu kitabı! Sarıkamış'dan sonra hayranı olmuştum ve feminist damarımın baskın olduğu bir anımda bunu da sepetime ekleyiverdim.
Neil Gaiman'ı daha önce hiç okumadığımı söylemiş miydim? Tamam, sürekli ertelediğimi itiraf ediyorum. Başlamak için en iyi kitabı buymuş, beklentim yüksek. İnşallah orijinal bir hikayeyle ve orijinal karakterlerle karşılaşırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder